Vítejte

Vítejte

pondělí 8. května 2017

Knihy - první nákup

Konečně dorazily!


Hurá, po několika týdenním čekání konečně dorazily knížky, co jsem si přes internet objednala. Mám radost jako malé děcko. Zběsile listuji stránkami, čichám k nim (taky očicháváte knihy?) a nevím, co číst dřív.


Musím se zklidnit a vzít to popořádku. Samozřejmě, že se jedná o knihy k mému nynějšímu největšímu tématu - Diabezitě. Obezita, tloustnutí, hubnutí, cukrovka 2. typu, nízko sacharidové stravování, stále se tradující mýty, jak ze začarovaného kruhu ven.
Kromě překladů článku doktora Jasona Funga vám samozřejmě napíšu i zajímavosti, co jsem se v jeho knihách a knize prof.Tima Noakse dočetla. Těším se, že časem na tento seznam přibudou další tituly. Nicméně těmito mi přijde vhodné začít. Máte? Četli jste? Podělte se o postřehy třeba v komentářích.

Pokud už na tom někdo pro nějaké nakladatelství nepracuje, myslím si, že tyto knihy stojí za to přeložit pro širokou veřejnost do češtiny. Něco takového by mi nevadilo udělat. :-)

Hurá do čtení!





Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně a konstruktivně. Děkuji