Vítejte

Vítejte

neděle 11. června 2017

Kuře s koriandrem a jarní cibulkou

Jde to i bez moderní kuchyně





Nemusíte mít novou, skvěle vybavenou kuchyň, abyste vařili chutná a zdravá jídla. Venku je letní počasí, pro někoho už čas dovolených nebo víkendů na chalupě. Pro někoho to bývá období "bojových podmínek". Co s tím? Jde dodržovat LCHF nebo jinou zdravou stravu i tak? No jasně, že jo! Popřemýšlejte, jak se na to připravit. Já mám nyní na měsíc k dispozici luxusní kuchyňku (viz foto) bez pitné vody z kohoutku. Nebudu lhát, není to nyní striktní low-carb, ale snažím se v současných podmínkách, co to jde. Hlavně se teď pokouším o pořádné obědy. Zde je malá inspirace.

Moje současné království. Ano, v těch lavorech opravdu myji nádobí.


Co jsem potřebovala a měla:
kuřecí prsa
svazek jarní cibulky
brokolici, ředkvičky
uzený bok/slanina
špaldové těstoviny (pro děti jako přílohu, můžete vynechat)
koření - sůl (mám himalájskou růžovou), pepř, koriandr, kari, sladká paprika, drcený kmín
máslo



Postup:
Slaninu (nebo něco podobného) jsem nakrájela na kostičky, osmahla a přidala kuřecí prsa. Ta jsem až na pánvi okořenila (od oka dle chuti kombinací koření viz výše). Přidala jsem plátek másla a jarní cibulku. Lehce osmahla a pak přiklopila a dusila než bylo hotovo. Mezitím jsem dětem v lehce osolené vodě vařila špaldové mušličky, na které jsem potom položila brokolici rozebranou na růžičky a chvíli vařila pod poklicí. Pak už jsem jen servírovala, co kdo chtěl. Já si dala kuře s cibulkou, brokolicí a ředkvičky. Na brokolici bylo přilepeno pár kousků těstovin, kdyby náhodou někdo namítal, že se cpu těstovinami. Děti měly ještě mušličky. Kupodivu se vesele cpaly i brokolicí a ředkvičky ujídaly taky.


Přeji dobrou chuť!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pište prosím slušně a konstruktivně. Děkuji