Vítejte

Vítejte

pondělí 8. května 2017

Proč vznikla "Doktorka v ofsajdu"?

Před pár měsíci mě osobní a rodinné důvody donutily hledat nové cesty jak řešit diabezitu (obezitu a cukrovku 2. typu). Vzhledem k tomu, že současné postupy, přístupy a maintreamová doporučení vlastně moc nefungují, ba co víc, některá sdělení mohou až poškozovat veřejné zdraví, obrátila jsem svou pozornost do zahraničí. Nacházím možnosti řešení, které tam s úspěchem aplikují v praxi na stovkách pacientů již několik posledních let. U nás jsme trochu zaspali dobu. Proto jsem se o všech, pro mě zajímavých, informacích rozhodla psát. Česká odborná literatura a guideliny nereagují tak rychle, jak bych si přála.

Proč ofsajd? Má to dva významy. V současné době jsem na rodičovské dovolené a hlavně také proto, že některé informace zde nebudou vždy v souladu s u nás dosud dogmaticky zažitými postupy a doporučeními.

Články na tomto blogu mají informativní charakter. Léčit přes internet nelze, proto pracujte ve shodě se svým lékařem. Nebojte se mu nová zjištění šetrně sdělit.

Nikomu nikdy nebudu nic nutit. Pouze ukazuji, jaké jsou možnosti. Je na vás, jak rozumně s těmito informacemi naložíte.

Doufám, že zde najdou inspiraci jak zdravotníci, tak laická veřejnost.

Přeji všem příjemné počtení!


2 komentáře:

  1. Šetrně sdělit lékaři?! Z vlastní zkušenosti vím, že je to blbost. Několikrát jsem to zkoušela. Dostala jsem jen nadáno. Takže jedu podle svého. Výsledky jsou výborné a papír co čte lékař snese všechno. Výsledky se lékaři totiž zamlouvají, to jakým způsobem jsem jich dosáhla si už nechávám pro sebe. Mám DM 1 s výbornou kompenzací.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, někdy je to opravdu velmi ošemetné. Nicméně vám gratuluji k dobré kompenzaci DM1. Zde ke čtení doporučím Diabetes Solution od DR. Richarda K. Bernsteina nebo videa RD Dikemana na youtube (některá mají i české titulky). DvO.

      Vymazat

Pište prosím slušně a konstruktivně. Děkuji