Vítejte

Vítejte

úterý 9. května 2017

Přednáška RD Dikeman " Jak se vyhnout komplikacím cukrovky 1. typu"

Nyní můžete na Diet Doctor zhlédnout bezvadnou přednášku na téma diabetu 1. typu s českými titulky! Myslím, že si tam své najdou nejen diabetici.
Velké Díky Janu Vyjídákovi!  :
"RD Dikeman v excelentní prezentaci "Jak se vyhnout komplikacím u cukrovky 1. typu" konečně s českými titulky. Podle Richarda Bernsteina vůbec nejlepší na toto téma.
České titulky: Alena Novotná (opravdu skvělá práce)
Poděkování/Thanks: Andreas Eenfeldt Diet Doctor, Hana Krejčí, Margit Slimáková
Dikeman (2016)"

VIDEO ZDE!!!!! 

3 komentáře:

  1. Dobrý den, mám DM1 a video je víc než úžasné. Chci poděkovat hlavně za titulky, jelikož anglicky neumím ani slovo. Proto jsem jen vždycky smutně koukala, že se opět nic nedozvím. Hlavně děkuji Vám paní doktorko, za překlady článků Dr. Funga. Jsem na nízkosacharidové stravě asi 5 měsíců a cítím se báječně a plná energie. Většinou jím 2x, výjmečně 3x denně. Lékař mi to samozřejmě zakázal. Takže nepokrytě lžu. Ale výsledky jsou výborné! S těmi je samozřejmě spokojen i můj lékař. Takže ještě jednou DĚKUJI!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, za titulky patří dík nadšencům zmíněným výše. Jsem moc ráda, že vám i informace zde pomáhají. Takto to má pro mě smysl. Děkuji. Ještě doporučuji sledovat Neslazeno.cz. V Aj (zatím bohužel jen v Aj)je dobrým zdrojem informací pro DM1 Diabetes Solution Dr. Richarda K. Bernsteina. Přeji vám dlouhodobě dobrou a bezpečnou kompenzaci!

      Vymazat
    2. Ještě jsem chtěla dodat, že bych si přála, aby vaše, ale i dalších, komunikace s lékařem probíhala otevřeně a férově. Mrzí mě, že je kdokoli dohnán k něčemu jako je lhaní či zatajování informací. Snad se toto časem zlepší na obou stranách.

      Vymazat

Pište prosím slušně a konstruktivně. Děkuji